לוגו קול הזכויות חדש סופי לבד

מירב עובדיה – מנכ”לית עמותת קול הזכויות

נעים להכיר

מירב עובדיה, בת 48, נשואה לניר, אמא לשלוש בנות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ומאמנת אישית להתפתחות וצמיחה. בעברי, כיהנתי בתפקידי ניהול בעולמות הדרכה ושיווק באחת משתי קבוצות הביטוח הגדולות במשק. בתפקידי האחרון ניהלתי את תחום הרווחה וקשרי הקהילה בארגון.

 

למה קול הזכויות

אני מכירה את עולם הילדים עם צרכים מיוחדים מקרוב. כמשפחה התמקדנו בטיפול מסור של ביתנו בעיכוב התפתחותי; ריפוי בעיסוק, הדרו-טרפיה, רכיבה על סוסים, קלינאיות תקשורת, חוגי ספורט והרבה הרבה אופטימיות חום ואהבה.

החיבור שלי עם עמותת קול הזכויות הוא מהמקום האישי, בכך שהעמותה רואה לנגד עיניה את ההורים וכשמטרת העל היא לסייע להורים בליווי פרטני ואישי צעד אחר צעד למימוש זכויות ההורים וילדיהם.

 

מימוש הזכויות

מימוש זכויות המגיעות לילדים עם צרכים מיוחדים היא מטרת העל של העמותה. חשוב לי להגיע לכמה שיותר משפחות מיוחדות, לעזור וללוות הורים שנתקלים בחומות בירוקרטיות או שלא יודעים או ערים לזכויות הרבות להם הם זכאים.

 

מה המשימה שלי

המשימה שלי היא לסייע להורים נוספים וזאת מתוך הניסיון, הידע והקשרים האישיים שצברתי עם השנים ומתוך אמונה שכאשר מתפנים מהתממודדות ומחשבות על קשיים בירוקרטיים מול רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, מסגרות חינוך וכדומה, ניתן להתמקד בשגרת חיים משפחתית מקדמת ומאפשרת.

 

מסר אישי ממני אליכם

האמונה שמלווה אותי כמנטורית היא “זה יותר פשוט מפשוט” – כאשר אנחנו מפשטים את הבעיה ומסתכלים עליה בעיניים מפוקחות, אנו כבר פותרים חלק גדול ממנה.

כהורים לילדים עם צרכים מיוחדים אין כוח בעולם שיכול לעצור אותנו ובלבד שנהיה ערים ומודעים לתדלוק הנשמה שלנו – להכיר בעובדה שאחרי יום מעונן תמיד השמש זורחת שוב.

אני כאן בשבילכם כי אצלנו בעמותה אנחנו לא מוותרים על הזכויות של כל ילד

שלכם מירב.

 

איך אפשר לפנות אליי?

מוזמנים ליצור איתי קשר:
טלפון: 077-996-9258

מייל: [email protected]

אעשה את מירב המאמצים להתייחס לפנייתכם בהקדם האפשרי.

תוכן עניינים